Typmachine

"Ik kan het woord nieuw niet meer horen"

lees verder

 

En behalve de gevels van de bestaande beheerderswoning en de herkenbare jaren 50 muur, wordt daar alles vernieuwd. Maar ook onze huisstijl is onlangs vernieuwd, logo, briefpapier, pennen, tassen, mapjes je kunt het zo gek niet bedenken of het is nieuw.

Oh nee, onze uitvaartverzorgers hebben al jaar en dag een speldje op hun jurk, dit is nog niet veranderd. Ze moeten tenslotte toch herkenbaar blijven.

Een nieuwe huisstijl gaat vaak ook gepaard met een nieuwe website dus ook daar hebben we ons hard voor gemaakt de afgelopen maanden. Het moment is nu daar. De website is ‘live’, zoals dat zo mooi heet en dan is er bijna niks meer zichtbaar van het ‘oude’. Behalve bovenstaande speldjes dan.

Maar voelt het dan ook allemaal nieuw? Of doen we dan iets anders?
Gelukkig kan ik daar volmondig nee op antwoorden. We doen niks anders of nieuws. Wij werken bij van der Laan nog steeds hetzelfde, met dezelfde passie en drive.
Hetzelfde respect voor onze klanten en hun dierbaren. We nemen nog steeds net zoveel tijd om te luisteren naar laatste wensen en ideeën.
We zeggen het alleen op een vernieuwde manier én in een nieuw jasje.
En dat jasje zit als gegoten.

Lobke Notermans – Algemeen directeur Uitvaartverzorging Van der Laan

Lobke Notermans Geurts 2018
We zeggen het alleen op een vernieuwde manier én in een nieuw jasje. Lobke Notermans